Mkt att göra innan jul

Torsdag. I har slutat skolan för detta år så nu är det jag med båda barnen om dagarna! Tufft men det kommer gå utmärkt :) Idag har I dock vart grymt jobbig men så är det ibland och det är bara att ta. Vi va iaf i stan och kollade på en teater idag igen, mkt bra var det :)

M hämtade oss med bilen och nu har vi precis kommit hem typ. Är grymt trött så nu är det jag som intar soffan resten av kvällen. 

Imorn är det mkt som händer så det är bara att planera. Börjar morgonen med en snabbis promenad till Mercadona med barnen för att handla lite saker som fattas och sedan hem, så får de leka lite och jag dammsugar av mattan lite vilken är välbehövligt. 

Sedan bada barnen och klä på lite fina, juliga kläder om jag hittar något och efter det käka lite mat lite lätt för min del eftersom att det är julbord som gäller imornkväll. Sedan är det min tur att duscha och sminka och greja. 

Även detta år har jag inte köpte julkläder och liknande som man alltid gör när man är hemma, letar jul- och nyårsklänningar och grejer. Därför får jag alltså hoppa i något som jag har här hemma men det funkar nog bra det också skulle jag tro. 

Imorn kommer R:s föräldrar och bor här några dagar eller rättare sagt bor i mitt rum haha. Jag ska sova hos I iaf så det blir då ingen sovmorgon här inte men så är det. Funkar nog några nätter skulle jag tro.

R kom hem med julgran nu också, plast blev det detta år! Så imorn är det I och jag som ska klä granen också! :)

Rörigt inlägg men så blir det ibland!

Kommentarer
Postat av: sandra FOTOBLOGG

fin blogg! :D

2011-12-23 @ 14:58:35
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0