Julbilder m.m.

Försöker få in lite bilder jag tagit på min mobil men vet inte varför det inte vill. De vill inte flyga över till datorn så får väl se om det funkar någon annan dag kanske, idag går det iaf inte. Därför slänger jag in lite andra bilder här jag hittade på kameran som jag inte visat er ännu. 


Klippte mig förra veckan och det blev är nu väldigt kort men det känns bra! 


Går ju inte få ett bra kort på de båda två men här var de avslutningen i skolan iaf då alla barn skulle va utklädda till detta vad det nu hette igen!


Våran mysiga julgran som gör den mesta julstämningen


Bästa julklapparna morgonrock och tofflor! Har inte frusit sedan julafton haha. 


Andra julklappen, tennis/padelkläder :)


Lite av allt godis jag har fått hemifrån Sverige + ca 5 påsar till!


Världens största julkort också haha. och ännu mer julkort och kort och grejer :) Tack alla så jättemkt för det! 

Det var lite bilder från julen, mer kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0