Ytterligare en jobbig natt

har vart lite smått förkyld sedan julafton så det har varit jobbigt på nätterna och innan man somnar, ligger vaken i timmar och vrider på mig och grejar bara för att det inte går att andas typ. Hur irriterande är inte det då? Usch!

Idag när jag vaknade hade jag mer hosta än i går så nu får jag väl sådan där extrem jobbig hosta ni vet. Jobbigt alltså. Idag måste jag gå och handla och lite också men känner att jag inte orkar och vill bara ligga i soffan hela dagen så det får bli i eftermiddag tror jag.

Ska även laga mat idag en asgod gryta men känner ju ingen smak på det jag äter och det är bara jobbigt att äta så tråkigt. Lyckas alltid laga den maten när jag inte känner någon smak.

Tråkigt inlägg men mår inge bra iaf! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0