30 grader och strålande sol! :)

Shit vad fint väder det har varit idag! Vakade av att solen lös och det var inte helt fel. Käke frulle, gick ut och gick en sväng med Moa och sedan var det för varmt sä vi traskade hem bytte kläder och drog ner till stranden och där blev vi fast några timmar :) Helt underbart! 

Slänger in lite bilder nu när jag tagit några i det underbara vädret :)


Glad tjej på stranden








Ja, jag vet att många av er skulle vilja va här, det som känns så bra är att detta är min vardag ;) Det ni! :)) Och jag älskar det! 

Skype med Yasse nu :) Sen dusch och käk och sedan ska jag krypa ner i sängen och slappa. Ny skolvecka imorn. 


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Fina bilder!

2011-02-24 @ 11:30:42
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0