Big Brother tydligen?!

haha. Det är något jag har missat iaf. Hade absolut ingen aning om att det började idag men alla blev ju helt galna och skrev det på sina statusar och allt. Det slutade med att jag satt och tittade live på internet eller vad man säger! haha. Säger som alla andra, besviken på årets deltagare. Men när Jessica klev in kände jag direkt att henne känner jag igen och det gjorde jag faktiskt! haha. konstigt! ;) Antar att jag kommer glo på några program under dessa 100 dagar, typ när man inte har något att göra eller så. Vissa verkar ju verkligen vara helt blåsta!

Aja, nu är det dags att krypa ner i sängen, jag har ju inte lov som alla andra tydligen har. Det var en sak till jag missat, har ju ingen koll på vad det är för vecka men det är tydligen lov hemma alltså ;p Så ha ett bra lov alla ni där hemma som fortfarande går i skolan!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Adelinn

sv: förlåt att jag inte har svarat. haha. Men tycker du att jag ska dra ill öland? jag ska på inervju i april isf om ölandjobbet, vi ska ses i oslo. haha. :) men jag vet inte vad jag ska göra. om jag ska vara kvar i norge eller hur jag ska göra. men blir inget rhodos iallafall. för jag har "upplärningsdag" på fotbollsstadion här i norge samma dag, så prioriterar nog det före. känner inte för att lägga pengar på buss till sthlm i onödan. hehe.



De är e jobb på bödasand-grillen isåfall. & jag får det nog om jag vill. hihi.



Vad gullig du är som bryr dig Sofia :) tss. hur har du det? :D

Puss

2011-02-21 @ 21:10:28
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0