Fiiiiesta!

Jaha, då var snart denna helg över också. Två veckor kvar för min del. Blev en sväng till Molisse i fredagsnatt innan vi körde Julia till flygplatsen runt tre på natten. Hemma till sex typ. Solade på balkisen på lördagmorgonen och sedan käkade Yasse och jag pannkakor till frulle, lite nice det var :) MUMS!

På kvällen kom Elin hit och vi gick til en restaurang och käkade ASGOD mat, kylckligfile, champinjonsås, grönsaker och pommes. De var inte lite fel. Delade på en flaska rött och kvällen var igång. Hemma två timmar senare, fortsatte med vin här hemma medan de andra käkade sushi. Förfestade och hade det kul innan vi drog ner till Molisse för ännu en kväll där. Det var inte mkt folk me vi hade det sketabra iaf! Vi fyra drog vi vidare till något Buddah ställe och va där ett tag innan E & jag tog taxi hem för att leta mat. Det fick bli kebabstället och det var inte helt fel med en burgare då. Mätta och glada traskade vi hemåt och kröp ner i sängen. Vaknade några timmar senare och mådde PISS. Snackade, slappade och gorde inget alls i några timmar. Vid fyra blev jag piggare, duschade av mej, käkade glass och pluggade lite. Nu har Yasse och jag precis käkade tacos :) MUMS! Nu ska vi se om jag hinner hoppa in i duschen innan vi ska glo film resten av kvällen.

Det var min galna helg i korta drag. Kanonbra även denna helg. Me like! Bilderna kommer imorn!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en trevlig kväll! :)

2011-02-14 @ 18:14:52
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0