Framme hos familjen!

Jag vet att ni vill ha uppdatering så nu kommer det lite. Resan hit gick bra och blev hämtade vid busshållsplatsen och åkte hem och gick och la mig. Va så trött! Vaknade några timmar senare och vi käkade lite frukost sedan gick vi runt lite i Aguilas och de visade mig lite olika ställe och saker så. Vi käkade paella :) Sen slappade vi resten av kvällen då vi alla var trötta och lite småsjuka! Idag har vi vart på shoppingcentret och fixat nycklar till mig och lite så. Sen har vi vart och handlat lite och käkat någon god mat :) Mkt nya greer har ag redan testat och då har jag bara vart här i 1,5 dag men jag trivs hur bra som helst och de är så snälla mot mig :)

Mitt rum har en stor och skön säng som jag sover hur bra i som helst. Kanon alltså :)

Ja nu har ni fått lite uppdatering, fråga om ni vill att jag ska skriva om något speciellt. Nu ska vi snart gå och hämta den stora tjejen och sedan får man se vad som händer ikväll. Antaligen blir det lugnt här hemma, ska ha skypedate med Yasse någon timme och så kanske det är någon mer som är inne då som man kan snacka lite med. 

Mer uppdatering om någon dag eller ikväll eller något! Allt är iaf bra med mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0