Gäsp

Igår började vi snacka om att vi kanske skulle gå ute idag, men som ni märker så sitter jag här hemma på toaletten nu och ska krypa ner i sängen när som. Har varit sjukt trött hela dagen och det har varit grymt jobbigt. Efter skolan åkte Yasse, Julia och jag till La Cañada för att glo i affärer och käka. Vi hittade en buffe med kinamat, sushi, godis, glass och mkt mer gott. Snacka om att vi va mätta när vi gick där ifrån eller? Jo, det var svårt att röra sig måste jag säga. Strosade runt i lite affärer och sedan tog vi bussen hem och va trötta och mätta.

Hade då också bestämt att vi skulle ut och käka tapas ikväll för Julia åker hem på lördagmorgon men jag pallade inte så stannade hemma och gorde inget alls. Skönt det med men vi ska ut och käka wok wang imorn så det ser jag fram emot :) ska bli såå gott!! De andra två är nu ute på någon krog och dricker lite vin. Hade gärna gjort dom sällskap men det får bli imorn ist för då ska jag va pigg. Dubbel utgång väntar även denna helg som är Yasses sista helg.

Nu ska jag lägga mej i mitt varma sköna rum och läsa något kapitel ur boken innan jag slocknar och hoppas på en bättre dag. Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0