Otursdag

Denna dagen började bra med skolan och allt flöt på som vanligt tills sista lektionen då min lärare gick hem för hon hade ont i ryggen och och vi fick ha en annan som är dryg och pratade bara om Spanien som land, vilket inte var lätt för oss som är på kapitel två i A1 men men.

Efter det skulle jag gå till banken för att faxa ett papper till pappa och innan jag visste vad faxa va liksom? haha. Pinsamt tkt pappa när jag sa att jag inte visst va det va men det är sanningen iaf. är jag väl fått till det på banken och är på väg ut och kollar på kvittot ser jag att det har skickats till Suiza ist för Suecia. Fan att det ska va så svårt att höra skillnad på de två jävla länderna tänkte jag och vände. Kom tillbaka och sa att det skulle va Suecia och inte Suiza och de kollade numret och allt stämde förutom landet men efter ett tag kom det fram att det var deras dator det var fel på och att det bara blivit så ist för Sverige. Det hade alltså kommit till pappa och tur var väl det för jag var inte glad efter det besöket. 

Ta ut lite pengar behöver jag ju tänkte jag men det skulle jag inte gjort, mitt kort kom inte ut från bankomaten igen så det är i någon jävla bankomat i Spanien och jag har 0,20 cent att leva på typ. Det kommer man långt på. NOT! Fy fan. Fick för någon vecka sedan reda på att mitt kort har blivit utsatt för bedrägeri så som tur va är mitt nya kort redan på väg till Spanien så nästa vecka får jag det men det är en hel helg mellan det och vi som har planerat utgång. Det kostar lite! Så imornbitti är det Yasmine och jag som tar bussen till Swedbank för att förhoppningsvis lyckas ta ut pengar med hjälp av mitt pass/id och kontonr. Jag hoppas verkligen att det funkar annars blir de jobbigt. Bläää för denna eftermiddag helt enkelt. 

MEN nu är det som det är iaf. Resten av kvällen blir det väl plugg och slapp kan jag tro! 

Imorn skulle jag vilja va hemma! Bara den dagen för att min älskade kusin fyller 20 år imorn och får nu med gå på sysset själv! 20 fucking år!!! Det gör man bara en gång men jag ska fira dig här imornkväll men utan dig. ;) Hoppas iaf att du får en underbar födelsedag!




<3

Pussar och kramar från Spanien


Kommentarer
Postat av: Sara

you're the best <3

2011-02-03 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0