Sista utgången och sista dagen i Marbella

Om 6 timmar sitter jag på bussen på väg mot nästa destination och det ser jag fram emot, samtidigt som det ska bli tråkigt att lämna det här! Men det är sådant man måste göra. Var ute en sista gång med lite folk igår och det var grymt kul :) Hemma runt halv åtta i morse så idag är jag lite sliten men det blir snart bra då Moa och jag ska käka tacos :)) Och efter det banan med choklad! MUMS! Tog en promenad länfst stranden och lite så idag och det var underbart varmt, skönt och fint! Satte oss och käkade god glass också och njöt! Älskar verkligen detta! Nu slänger jag in några av alla bilder som togs igår! 








Härlig promenad längst stranden idag! :)

Nu ska jag börja med tacosen för jag är sååå hungrig! Ha det bra! Detta blir sista inlägget från Marbella! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0