Svensk maträtt??

Dålig uppdatering, jag vet! Men det är så grymt fint väde om dagarna nu så orkar inte och vill inte sitta vid datorn. Men nu kommer ett kort inägg när jag ändå sitter här och kollar igenom alla bloggar och allt. 30+ om dagarna nu för tiden och det är såååå nice!! Efter skolan blir de stek på balkongen och plugg! Underbart :) Läxa tills imorn, ska skriva ett recept på spanska på något som är typiskt svenskt så jag valde köttbullar! Vad finns det som är typiskt svenskt egentligen? Har fått frågan så många gånger men vet aldrig vad jag ska säga förutom köttbullar! Annars har det inte hänt så mkt! Är inne på sista veckan i skolan för er som inte visstr det. Två dagar kvar bara :( På fredag blir dte utgång antar jag! En sista gång. 

Igår var jag äntligen och klippte av mitt äckliga och slitna hår. Såå himla skönt! Det känns hur kort som helst nu bara för jag klippte 1 dm och det är mkt faktiskt. Passade även på att slänga i lite bruna slingor för att få håret att se ännu fräschare ut och det blev det. Nu kommer ni säkert inte tro mej när jag säger att klippning, slingning, hårfixning och tvättning kostade 30 euro. 30 euro!! Herregud det är 272 svenska kronor! Det kan man knappt klippa sig för hemma i Sverige! Lite nöjd jag är med det priset då eller :) 

Ja, det var väl allt jag hade att säga denna dag! Nu ska jag käka lite! Ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0