Tapas för första gången

På alla hjärtasdag kollade vi på Cocktail, äntligen och vad bra den va :) Igår såg vi på någon annan bra film, har sett så mkt filmer under min tid här :) Ska jag hitta på nästa vecka när Yasse inte är här? ;) 

Det jag egentligen ville säga i detta inlägg var att jag idag för en timme sedan åt tapas för första gången i hela mitt liv, och det var såå gott :) mums! Det lär det bli fler gånger, tur att jag inte ska hem då haha ;) Precis tagit en dusch och ska nu krypa er i sängen med min bok och hoppas jag är pigg imorn för nu har jag varit grymt trött två dagar i rad och det suger rent ut sagt. Har velat lega kvar i sängen men nej då, vill ju inte missa en dag i skolan när vi går så fort framåt nu inte. Snart bara en vecka kvar. 

Regnet har öst ner idag och det har till och med blixtrat, åskat och blåst så himla mkt, det är sjukt. Vill ha tillbaka solen nu igen. 

Nu ska jag kojsa! Ha det bra alla där hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0