Utgång eller inte?

Det sitter jag och väntar på att få reda på snart. Yasse är och käkar mat hos en kompis och jag sitter här och väntar på ett sms från henne. Blir det en miniutgång idag med några drinkar eller inte?? Aja, det återstår att se. Jag laddar lite smått med några låtar som spelas på Molisse iaf och denna gång tänkte jag va snäll att dela med mej! Blev inte orginal, det blev visst med text men det gör väl inget antar jag. Älskar övergången i första låten :)









Imorn är det fredag igen :) Shit, vad fort det går hela tiden! Ska försöka mig på en lugn helg, snackas om bio med Elin på lördag eller söndag och det säger jag ju inte nej till. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0