Biiiiio

Ja det blev en miniutgång i torsdags. Men det blev lunt, lite vin och någon drink bara. Det är ju inget för en bartender ;) haha. 

Jaha, vad har hänt de senaste dagarna? Yasse lämnade mej idag eller jag lämnade henne på stationen rättare sagt, sov fem timmar inatt eftersom att jag skulle följa med henne. Köpte även en biljett till mig själv till nästa vecka. Om en vecka om någon timme sitter jag på en buss mot Lorca!? haha. Spännande. 

Mer idag, det kom en ny svensk tjej som bor i rummet bredvid mej så vi delar balkis och det är nice :) Vi gick och handlade sedan mötte vi upp Elin i Puerto Banus för bio, Black Swan. Konstig, bra, läskig film. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den haha. Precis skypat med faster och nu sitter jag här och ska snart hoppa i duschen och sedan läsa lite eller någe. Antar att resten av hushållet ramlar in snart och ska börja förfesta inför kvällen. För min del har jag sagt ingen fest denna helg och det ska jag försöka hålla.. Hinner ju fortfarande röjja som fan nästa fredag då det verkligen är sista sista. Får se vad som händer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0