Vilken helg :)

Shit vad jag är sliten efter denna helg men vad kul vi har haft :) Festat till sju på morgonen både fredag och lördag :) det är grejer det! Solen har varit framme också så igår när vi vakade kom Maria och hämtade oss och så åkte vi och köpte kinamat och sedan hem till hennes hus och solade och hade det bra vid poolen. Synd att de inte var något vatten i den haha. 

Igår lyckades vi få bord med gratis dricka på Olivia, ett superfint ställe där det är svindyrt. Ett glas vin 15 euro, vatten 10 euro. Det är sinnes men vi fick gratis :) Det var toppen! Har även varit på Molisse och Buddah tror jag det heter. Skojjsigt värre! Nu har jag alltså klarat första partyhelgen i Spanien och ser fram emot fler :) Orkar inte skriva så mkt mer för nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorn är det dags för skola igen. 

Slänger in några av bilderna som tagits under helgen 


Några jag bor med


Brudarna på Molisse




På Olivia

Nu får det räcka för idag, godnatt Sverige! Jag går iaf och lägger mej nu! 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi var också på Molisse i lördags! Ser fram emot att få träffa dig! Onsdag är fortfarande aktuellt? :)

2011-02-07 @ 15:27:54
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0