2011

Shit, vad fort det har gått. Redan 2011. Nytt år, nya möjligheter. Firade in det nya året hos Ida i Enköping. Har bott där i några dagar nu. :) Inte gjort alltför mkt kan jag ju inte påstå. Kollat film, festat och bara tagit det lugnt. Sånt som vi gillar! 

Nyårsafton började iaf med lite förfestande som bestod av lockning och plattning av hår, klädval, dricka och gamla godingar. Därefter bar det av mot någon fest. Helt plötsligt var klockan 00.00 och då stod vi ute i snön och firade med skumpa. Sedan i en sväng igen för att sedan spendera resten av kvällen på Joar med dans och grejer. Sedan hemåt och då skulle Ida leka kock. Det blev ytterfilé, potatisgratäng och bea. Mkt gott :)) Men vad hände? Trodde Ida att jag var en hund där ett tag eller?? Ingen som vet!! Slänger in lite bilder från kvällen iaf.


Syskonen


Dessa och jag


Tomtebloss


: )


Gott Nytt År!

Nyårsdagen gjorde vi inte mkt alls, sov till fyra. Kollade på film från 16:00-04:30 (oj vad länge det är ser jag nu, hahah), beställde pizza till dörren, bytte plats från sängen till soffan hela dagen. Tog det rätt så lugnt alltså. 

Nu sitter jag hemma i lilla Vimmerby igen och gör absolut ingenting. Sängen snart, men först måste kl slå om till tolv så jag kan ringa en signal till Ida och se om hon svarar. Hon fyller ju år imorn! :))

Vad ska man hitta på detta år då? Jag vet vad jag vill göra. Jag vill bara resa, resa, resa och resa. Jorden runt vore inte fel! Vi kör på det, kanske inte jorden runt men jag ska fortsätta resa runt och kolla lite. Varför inte liksom? Har lite småplaner som jag hoppas blir av. För det första så ska jag till Gran Canaria en sväng igen om några veckor. Ser jag fram emot, det är kallt här hemma och jag är blekare än blekast och har varit hemma 1,5 vecka. Vad är det? Varför försvinner färgen så fort för? Det tycker jag inte om. Men jag kommer nog iaf tycka att det är varmt på ön när jag kommer tillbaka igen och det ska bli skönt för det var inte så varmt innan man åkte hit. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0