Bilder på fängelset .

Efter att ha lagt upp en bild på mitt rum fick jag en kommentar från min kära kusin Sara som tkt det såg ut som ett fängelse. Jag som tycker om mitt rum hahah ;) Men men.. Tänkte därför slänga in lite mer bilder på några andra delar av lägenheten. 


Köksbord + vardagsrum




Vårt lilla och trånga kök. Utanför dörren där är det tvättmaskin och torktumlare. 

Det var lite av det stora utrymmet vi har. Har även tre toaletter och så är det väl ca 10 rum skulle jag tro. Det sägs att det ska komma fler hit nu i helgen och att det ska bli fullt här. Får se om det stämmer men om det gör det så lär det va grymt mkt folk här. 

Va ute och gick en sväng förut längst stranden. Det blev bara en bild för det hann mörkna men ska ta en promenad där imorn med och knäppa av lite kort har jag tänkt. 


Stranden
'
Skolan då: Grymt trött idag så det har varit lite jobbigt att hänga med. Men så är det ibland. Idag var det sjukhus som gällde på kulturlektionen. 

Det är fredagskväll och jag kommer snart lägga mig i sängen, känns inte så lockande att somna på toaletten hahah. Hoppas på sol imorn så man kan njuta på balkongen lite. 

Har btw. har klarat mig på 1,20 euro på en dag och nu har jag bara 50 cent kvar. Det känns bra detta  ;) Inte mkt man får för det. En liter vin på Mercadona men får se vad jag ska lägga dom på. haha

Ne, nu ska jag fixa lite till sedan blir det lite spanska sen sängen och Elsas värld! Godnatt Sverige!
Hasta mañana! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0