Det har skett förändringar

i Linköping. Herregud, det kändes som jag var någon annanstans idag när jag gick genom stan lite snabbt. Lagt till Skopunkten, Önska, Hemma hos Emma och flyttat på affärer hit och dit och gjort om och haft sig. Snacka om att jag känner mej efter nu då eller? Men har inte vart där på säkert över ett år.

Hann iaf med att hälsa på Frida en snabbis innan jag skulle försöka ta mej bort till Patricia och Tom. Det gick efter ett tag och efter några samtal med Tom så möttes vi i någon tunnel och gick hem och käkade pizza och godis och hade det bra i soffan. Blev några timmar innan jag var tvungen att åka till tåget som skulle ta mej hem till lilla Vimmerby igen. 

Innan Linköping blev det fika och massa babbel hemma hos faster med henne och Lotta i några timmar. Städningen som jag skulle gjort igår måste jag göra imorn alltså. Får tydligen nattbesök också så då måste det va fint här hemma haha ;) Ska även hinna med att gå och handla lite och så en sväng ner till Brogatan har jag tänkt och sen umgås med Hannah och lite. Måste även börja tänka på packning snart med och hitta flygbiljett kanske vore bra. Börjar känna mej lite smått stressad så nu äre dags att chilla ner lite. Börjar nu, med att gå och lägga mej! Godnatt hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0