Första besöket i bungalowen

Efter att ha duschat och fixat ikväll kom Pernilla och Marianne hit och tittade hur jag bodde (Pernillas höjdpunkt med denna resa) och sedan gick vi till Playa del Sol och käkade fläskfilé som var mkt gott :) Sedan traskade vi omkring lite på Yumbo och hade det bra. P & M var alltså de första som var hemma i vår bungalow och har sett hur vi bor :) 


:)


Pernilla och jag i min säng ;)


<3


Marianne och Pernilla på Playa del Sol

Nu sitter jag här och ska leta flygbiljett igen, herregud vad mkt man ska fara hela tiden haha. Sen ska jag hem och läsa Sofies mode och Elsas värld innan jag ska sova. Imorn blir det poolen och sedan åker jag nog bort till Amadores för lite käk och sånt. mys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0