Gran Canaria


Jaha, då sitter man i receptionen på Playmar, Gran Canaria igen. Det var några veckor sedan sist. Men fan va jag trivs! När jag gick av bussen idag kände jag nu är jag verkligen hemma. :) 

Resan gick bra, pappa körde mej till Nässjö där jag åkte tåg till Malmö och sedan våldgästade jag Sandra (en brud från Gran Canaria) och spenderade natten där. Himla skönt att slippa flygplatsen den natten. Landade ca halv två idag och när jag kom hem duschade jag och bytte om och satte mej på bussen mot Puerto Rico för att hälsa på faster som är på semester. Mat och mys fik det bli! Hon och Marianne kommer till mej imorn så ska vi gå och käka i Ingles, en vet inte vart. Något gott blire nog iaf :)

Kul att träffa grabbarna igen :) Har bytt plats i bungalowen också, Sam sover numera i soffan och Alex och jag uppe. Det känns lite konstigt att gå upp när man kommer hem haha. Men det ska nog funka bra. Kommer få sova i en säng iaf ;) Ska faktiskt gå hem och krypa ner snart. Det är ju inte så att jag har sovit många timmar de senaste tre dygnen sammanlagt ca 8 timmar. På tre dygn, vad hände där?? Men vad gör det. Imorn ska jag sova och sedan när jag vaknar ska jag lägga mej vid poolen, läsa en bok och steka som aldrig förr. Ska bli så himla skönt! Längtar så. :)) Godnatt Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0