Mobiltömning på gamla bilder!

Vaknade tidigt idag vilket var skapligt jobbigt för de gick inte somna om heller. Så har vart med en vän hela dagen typ och haft det bra :) Har även hunnit med att tvätta och stryka lite. Prövade träningen förut med och det funkade men det kändes i knät det gjorde det och ännu mer nu men men. C´est la vie! ;) 

Nu ligger jag i soffan och ska snart krypa ner i sängen, ska försöka snacka lite med Ida innan bara. Ringde till henne inatt och babblade om mat och lite haha. Störda tjejer ;) 

Vad händer imorn då? Jo, jag får fint besök av SOTAREN! haha. Ösch, hatert! Sen blir käk hos mormor också och lite smått och gott på kvällen :)


Känner mej redo för lite värme igen! Bild från Magaluf i somras. 

Tömde min mobil på bilder för någon dag sedan så slänger in några av de här nu med.


Lovisa, jag och Terese innan klassfesten i trean. Studentveckan!


HP06


Jag och Amanda på Hultsfredsfestivalen -09


Festivalen -09


Midsommarfirande på Öland -09


Flyttade till Norge, Bergen sep -09


Midsommar Öland -10, Grillade korv 04.25


Tjockt med dimma över Bergen! Häftigt!


Stekte på Öland



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh den första bilden får mig verkligen att sakna sommaren! (Mer än jag gjorde innan!)

2011-01-12 @ 03:08:49
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0