Ny vecka, nya spanska ord och meningar

Och jag gillert! Tycker verkligen om att gå till skolan nu och det är verkligen något bra:) Började lite smått på kapitel två idag! kul kul. Älskar att man kan gå i lättklädda kläder och converse :) Det bästa! Men skulle inte sitta helt fel att kunna dra på sig shorts snart, får hoppas på det!


Solen har varit framme hela dagen och man har bara velat gå ut så efter skolan gick Yasmine och jag till Mercadona för storhandling inför veckan och efter det satte vi oss ute på balkongen. Läste också ut Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Så bra men så hemsk. Får se vad jag börjar på ikväll. Har inte vart så hungrig idag men måste ju äta någe så jag gjorde mej lite sallad bestående av majs, gurka, tomat, ägg, fetaost, paprika och avocado.


mumsigt värre!

Och Sara, ja det är klart det var en levande elefant, den bara stod där, helt lost liksom ;) hahahah. De konstiga är att den stått på samma ställe enda sedan jag kom så jag har börjat fundera lite smått på om den verkligen är riktig. Men jag vet inte?!

NU: dusch, sen sängen med en bra bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0