Planerar året framför brasan

med datorn och läser om olika skolor och grejer. Nu ska de hända grejer i mitt liv ska ni veta haha. Mer om de någon annan dag. 

Idag har jag varit nere på stan en sväng, handlat lite glas för mitt presentkort och hämtat ett paket på posten och lite sånt. Dags att börja tänka på vad man ska köpa med sig för grejer när man åker snart igen. Dags att börja packa i slutet av veckan med skulle jag tro. Har även hunnit med att tvättat lite och lagat mat. Ska iväg till en vän ikväll tänkte jag. Snacka skit och chilla lite.

Vad händer mer i veckan? Jag ska försöka ta mej upp till Linköping och hälsa på Patricia och Tom, fotbollscup på lördag och fest. Ska även hinna med att träffa lite annat folk jag inte sett än. Så har som vanligt massa att stå i vilket blir kul :)

Vi har fotbollsträning i odal just nu men inte ens chans att jag kan träna med mitt onda knä, så idag blir det vila. Nu ska jag läsa några kapitel i Elsas Värld! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0