Regn??

Nej, va? Sitter i receptionen nu och kollar ut och det är massa vatten utanför. Har det regnat eller har de bara spolat av ? Det vet i fan men får se när jag kommer ut sen. Förhoppningsvis är det inte regn. Hur kan jag ha missat det då känner jag?!

Har legat uppe i min säng och läst tidningar och böcker och bara slappat i timmar, så jäkla trött idag. Höll på att somna så det var lika bra att röra på sig kände jag. Men det får snart bli sängen, här kan jag inte sitta och halvsova. Ska bli skönt att krypa ner. Gick till Yumbo föut och skrev ut flygbiljett med så nu är det klart, slipper jag det imorn. 


Saknar vår tid på denna underbara ö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0