Skolstart på måndag .

Jaha, då ska man börja skola på måndag! Herregud haha. Ska bli spännande och se hur det går och allt sånt. Det blev alltså bara en kort semestervecka här på Gran Canaria men än så länge har den varit toppen och vädret kan jag absolut inte klaga på. 

På söndag tar jag alltså mitt pick och pack och lämnar denna ö som jag har blivit kär i för att plugga spanska i Marbella. Hoppas jag trivs lika bra på fastlandet ändå att vädret för tillfället är lite kallare men ska nog klara mej och värmen kommer ju dit med om några månader. Börjar med 5 veckors plugg och så får jag se hur mkt jag har lärt mej efter det men har planer långt efter det med ska ni veta ;)

Idag har jag legat vid poolen nästan hela dagen, det har varit grymt varmt och skönt. Tog en paus mitt på dagen sedan la jag mej lite senare på eftermiddagen också och sov lite. Hur skönt är inte det då? När jag låg där blev jag grymt sugen på tacos så jag gick till Faro och handlade så det har jag käkat också :) Mkt mkt gott vare! Kvällen blir lugn, ska glo på någe program på datorn tänkte jag, får se vad jag hittar men något finns det alltid. 

Hasta Luego! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0