Första skoldagen avklarad.


Började med ett test i morse så jag och en till tjej från Norge är i samma klass, får se om det kommer någon mer om någon vecka eller så. Men idag har vi lärt oss lite iaf så nu är det alltså igång. Skola från 9.30-14.30 och vad trött man blir. Shit, det känns att det var ett tag sedan man satt i skolbänken för som man fick tänka och lärarna pratar nästan bara spanska. Men det är bra :) Har max en minut till skolan vilket är underbart då man kan sova länge haha.

Anine och jag tog en sväng till Mercadona efter skolan och sedan ner till stranden och käkade. Blåser och regnar så vädret är inge kul men hoppas det blir bättre som de säger att det ska bli i slutet av veckan. Jag bor med tre killar och två andra tjejer just nu och det funkar jättebra. En av tjejerna är från Sverige. 


Här är mitt rum, har även en garderob.


En stor balkong så nu väntar jag på värmen!


Utsikten från balkongen, detta är alltså lite av Marbella.

Nu har ni fått lite info men mer kommer ni få så småningom. När toaletten är ledig blir det uppdateringar, jag är ju inte ensam om att vilja sitta här kan jag säga. Nu blir det plugg ett tag tror jag. Får se vad denna kväll mer har att erbjuda. 

Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0