Sol på en söndag

det kan ju inte bli bättre. Söndagar är alltid så tråkiga men är det sol så kan man fördriva tiden ganska bra ändå. Sov till tio efter det frukost sedan gick jag ut i det fina vädret och jag kunde gå bara i t-shirt :)) me like! Tog en runda, köpte en glass och satte mig vid havet. Finns massa mysiga caféer och grejer som jag ska ta och besöka någon helg när vädret är på topp tänkte jag. Köpte kort som jag nu ska skriva och skicka till typ mormor och så. Vet att hon kommer bli så glad när hon får det :)

Efter promenaden har jag suttit på balkongen och stekt i värmen med min bok. Hur underbart är inte det då? Perfekt! Lugnt resten av dagen, skola imorn igen. 


Shorts och bikini, nu är värmen här några dagar hoppas jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0