Sysselsatt heeeela dagen .

Efter träningen igår fick jag sms om morgonpromenad och de tackar man ju inte nej till så kl ringde 08.30. Stentrött steg jag upp drog på mej kläder och skulle precis äta ett äpple när det ringer på dörren. Sotaren! Vilken chock jag fick då, pappa hade sagt att han skulle komma mellan 11-13 men nej då 08.40 stod han på trappen. Det var bara att släppa in honom och låta honom göra sitt jobb. Jag fixade lite så länge och hoppades att de inte skulle ta för lång tid. Efter att han gått stack jag iväg och mötte upp Pernilla för en långpromenad. Hemma 1,5 timme senare. Då blev det dusch och frulle. 

Började även att städa lite men hann inte med så mkt förrän jag hittade alla saker jag saknat sedan jag kom hem. Så blev fast vid de och rensade och hade mej, vilket var välbehövligt. 


Hittade några parfymer


Och en korg med en massa annat skit, inte konstigt jag tkt det var tomt på mitt badrum!

Därefter åkte jag bort till mormor som skulle bjuda på mat dagen till ära! Satt där ett tag och pratade lite och åt god mat innan Lina kom in till stan och hämtade mej. Då bar det av till Södra Vi för att lira lite innebandy med några grabbar på Ljunghäll AB. Mkt roligt och svettigt :) Vet ju inte när man nästa gång får chansen att spela lite innebandy så det var bra att jag tog den idag iaf. 

Efter det drog pappa och jag till Gullringen en sväng, tv + fika sedan hem efter ett tag. Nu har jag bokat biljett tills imorn också då jag kommer spendera eftermiddagen och kvällen i Linköping hos Patricia och Tom :)) Mys! Men innan det ska jag stressa förbi faster också, litet hejdå. Men denna gång är det inte jag som drar. Hon åker ifrån mej??? What?! Vad händer där?? Nej, förhoppningsvis så ses vi på Gran Canaria nästa vecka :)) 

Nehe, om man skulle gosa ner sig i sängen bland alla kuddar och kolla på något bra program kanske. Låter inte helt fel! Ha det bra! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: oskar

Kommer du ihåg när vi köpte "hurry up" parfymen på öland? :D

2011-01-14 @ 00:42:20
URL: http://annamiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0