Tre pippis på vift

Jaha, då var man hemkommen från Amadores och vilka dagar :) Gårdagen var riktigt nice! :)) Tre pippisar på vift ;) Pernilla och jag gick upp tidigt och gick ut och gick en sväng imorse också sedan väntade vi på att solen skulle titta fram men det blev inte så länge men lite iaf. Nu hoppas jag bara att solen kommer steka som fan imorn för då är det sista dagen för mej och det känns hemskt. haha. Blev att säga hejdä till Pernilla och Marianne idag med för om några timmar åker dom hemåt och vem vet när vi ses nästa gång? Inte jag iaf!

Lite saker att fixa innan jag drar iväg är naglarna, skriva ut biljett, PACKA! Kommer få trycka ner allt i väskan och det kommer bli så grymt mkt övervikt men bara jag inte behöver ta ut något så får jag ta det. Får testa packa lite idag tror jag. Usch, vill inte ens veta hur mkt som egentligen inte får plats. Varför ska skor ta så himla mkt plats? ösch! Aja, får väl skylla mej själv antar jag. 

På söndag 13.05 lyfter planet mot Málaga, ska bli så spännande. Får nog ta en kvällspromenad och se mej runt lite när jag kommit till rätta skulle jag tro. 

Nehe, om man skulle lägga sig vid poolen sista timme innan solen går ner och bara njuta av värmen lite? Det tycker jag låter väldigt lockande så så får det bli helt enkelt! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0