Regnet bara öser ner

Dag två avklarad :) kul kul. Fick en ny i våran klass idag så vi är tre nu haha. Det går framåt och det känns toppen :) Efter skolan var jag på jakt efter ett lexikon men hur lätt är det att hitta i en helt ny stad? Inte så lätt så jag gav upp, kommer hem och frågar en här hemma om hon vet vart det finns. Då säger hon att jag kan få låna en av henne då hon har två. Gjorde en sallad till middag som var mkt gott och sedan blev det lite plugg efter det och nu befinner jag mig på toaletten haha. 

Ida ringde förut, såååå kul :)) Var ett tag sedan jag pratade med henne. Hoppas jag att hon kan fixa en mic så vi kan snacka på skype. :)

Sitter här och undrar vad denna kväll kommer bjuda på. plugg, film, chill?? Funderar på att lägga mig i ett varmt bad sen, då det känns väldigt lockande. Märks. Igår gick vi ner till cafet och satt där på internet och drack varm choklad och sedan kom två kompisar till och vi kollade på film, The Town och mös.

Ni vill se bilder hör jag från alla möjliga och jag lovar att det kommer komma bilder när man kan gå ut utan paraply och det inte regnar hur mkt som helst. Har bara vart här i två dagar så har inte hunnit så mkt än. 

Nehe, om man skulle röra sig lite. 
Hasta mañana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0