Torsdag .

Blev utgång igår med några brudar. :) kul kul! Idag har jag alltså inte gjort så mkt, satt ihop mitt nya bord som jag köpte på ikea igår. Fick även med mej lite kläder och ett par skor hem. Men inga sandaler. Får gå med de gamla ett tag till så får jag leta skor på Gran Canaria ist. För snart är det dags att dra igen. Tröttnat på Sverige och kylan nu! Pratade precis med Lina och det är fint väder varje dag nu och det känns ju inte helt fel det heller. Fotbollscup innan bara sen drar jag :)) 

Några bilder från igår:





Nu har vi precis kollat Salt så nuska ja snart krypa ner i sängen för imorn ska jag säga hejdå till Hanna som åker till Bali och glassar i två veckor så vet inte när vi ses nästa gång. :(

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0