Vilka fall jag lyckades med !

Igår blev det att sitta i idrottshallen hela dagen med några brudar. KM så grabbarna spelade lite boll och Vimmerby vann så de firade vi med utgång. Blev förkrök hos Hannah där det bjöds på chips, godis och vindruvor. Det blev även spel, lekar, dans och allt vad förfester innebär. kul kul :)

Sofie och jag fick för oss att dansa i soffan och helt plötsligt faller jag rätt ner i bordet med ansiktet före men det gjorde inte ont. Lite skrapsår på armarna och så bara men det gör ju inge. Gick ner till Harrys senare också och det var inte lite halt igår. Shit, vad jag ramlade och slog i knät. Det har varit så ömt idag så jag vet inte riktigt vad. Skönt är det då inte! 

Drog till Johan efter med lite folk och det slutade med taxi så man va hemma till lite i fem i morse. Lagom typ ;) Mkt rolig kväll måste jag ju säga :)) Ser vi fram emot nästa utgång som blir på lördag då Hannah ska ha utflyttningsfest! :)










Nehe, nu ska jag sova. Trött idag ju! Ny vecka imorn, får se vad den har för kul att erbjuda :) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0