3 dagar kvar

Hmm, vad har hänt. Igår fredag åkte vi till poolen på kvällen och hade de skönt. Sedan blev de pizza och tv-tittande. Vaknade runt elva idag och la mig ute och läste lite i boken då sedan slappade och sedan tog jag med mig barnen till köpcentret. Åkte med M tills hon började jobba och lekte lite med I där och sedan käkade vi glass för att sedan gå till stranden där borta.

MEN, den stranden tkt jag inte om så mkt. Visst inget fel på den det är fint och så men i vattnet såg man inget och det var BARA massa stora stenar så de va inget skönt att gå där i vattnet och visste inte vart man satte fötterna så dit kommer jag inte gå någe mer. Men vi fick bada och leka lite iaf. R kom och hämtade oss efter jobbet och då åkte vi och hyrde film som vi ska se snart ikväll när M kommer hem efter vi käkat middag.

Antar att jag har nattgäst idag för det är redan tyst och I gick iväg för ett tag sedan. haha. Imorn kanske vi ska åka till någe ställe och hälsa på R:s föräldrar som är där i sitt sommarhus nu. Får se om jag följer med eller inte.

Tänkte på en sak, alltid när man träffar någon här, eller ja ofta iaf så pussas man ju. Idag när jag gick in i M:s affär jobbade tjejen som jag var ute med för några månader sedan och hon bara ge mig en puss. Man säger verkligen så med om man inte får någon eller om man precis träffats. Ska jag komma hem och säga. Ge mig en puss. haha. ;)

Aja, nu äre bara tre dagar kvar till semestern ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0