Åhh, vilken härlig dag!

tjalalal lalalalalal

Tog cykeln mot köpcentrets håll för att inta en mysig lite mindre strand där borta och vad härligt det var. Botten va fin sand och det var så skönt att bara ligga där och ha de gött! Massa båtar när jag kom som flöt omkring lite längre ut och man såg folk som badade från dom och allt sånt. UNDERBART!

Efter det cyklade jag en sväng innan jag cyklade hemåt efter några timmar och ställde mig under vattenslangen här ute för det var så jäkla varmt. Efter det långdusch och slapp. Nu ligger jag och väntar på att familjen ska komma hem.

Kom faktiskt ihåg att ta lite bilder idag med så jag tänkte ni skulle få se.


Vad ska jag säga? Jag kan ju inte klaga!


:)


Här är ytterligare lite nytt som fått inta min garderob! Gillert!


Börjar få lite färg igen. Men de är läskigt att man har vart så vit innan jag tänkte på det idag. Det är verkligen vitt alltså.. KRITVITT!! Herregud.

Nu intar jag min fåtölj eller kanske ska passa på att slänga mig i M:s soffan innan de är hemma. Ja, vi har "bestämda" platser här hemma. Nej inte bestämda men de har bara blivit så sen jag kom hit första dagen både vid matbordet och allt haha. 



Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Fina bilder :)

2011-07-17 @ 22:16:21
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0