Grill och film

M var inte hemma förrän 23 idag och då blev de alltså sen mat, vi satte igång och grillade kyckling kl 23.30. Konstiga familjen som vi kallar oss ;) Men gott vare. Sallad och öl till de fick de bli idag. 

00.30 satte vi på filmen vi hyrt, R gav upp efter 20 min och M och jag nyss efter 80 min. Så jäkla trötta så imornbitti blire fortsättningen eller hela filmen en gång till. Lite rolig faktiskt så :)

Satte ute med R och barnen förut också och sjöng massa barnlåtar ur typ Barnens sångbok eller vad den heter på svenska. Älskar när R sjunger på svenska alltså haha. Så jäkla kul! Så där höll vi på och grejade innan I halkade och fick fläskläpp.

I somnade in min säng men vi har nu burit in henne i sin iaf så de blir en skön natt för mig :) 
Buenas noches! Hasta mañana!


Försökte ta fina kort på barnen idag men de ville inte rikgit va med, inte den stora flickan iaf men det blev som det blev haha. 


Söta är dom iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0