Hårig morgondag!

Vart en riktigt bra dag idag :) Vi har lekt massa och nu på på kvällen har vi vart på stranden och badat och solat. IDA du skulle dött om du vart med på stranden idag. Du hade verkligen fått panik i vattnet för idag kan vi snacka om sjögräs eller vad man säger att det heter.

Jag är LIVRÄDD för det när jag badar hemma i sjöar i Sverige, tkr det är så äcklgit när man känner något mot fötterna/benen men här har jag lärt mig även det att det försvinner ju på direkten och de har vart mkt mer här än vad det någonsin har vart hemma. Men visst tkr jag fortfarande det är äckligt men inte lika.

Idag var det galet, hade typ hela benen helt fulla av sjögräs slingrnade runt mig. Mysigt värre ju ;) Men vi badade och hade så kul iaf!

Va och beställde klippning och de tills imorn med. Jag går med I på morgonen kl 12 och så går jag själv och klipper mig och slingar det runt 18. Ska bli skönt att bli av med lite och sen få de lite mer färg men ännu ingen aning om hur de blir men det märks. Jag som inte kan spanska helt heller får se, det är ju lite spännande haha ;) Resultatet kommer imornkväll!

Nu ska vi fixa middag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0