Jag ar kar

Ja, herregud vad jag alskar mallorca. Battre och langre inlagg kommer nar jag kommer hem men tankte visa att jag lever iaf. Tva dagar och vi har besokt sa haftiga ochnunderbara platser som jag aldrig vart pa i hela mitt liv. Pappa, nasta sommar ar det vi som tar rundaresa pa mallorca. Igar va vi pa en strand utan sand, bara massa berg, stenar och jatteblatt fint hav. Fanns aven pool, restaurang m.m. Bilder kommer hemifran da jag lanar ipaden i familjen lite snabbt nu bara. Idag var vadret inte lika fint men akte en bra bit pa en lang vag slingrig som fasen och det tog tid men det var det vart for sa mysigts och sa harligt har det bof adrig vart att bada i havet nagon sag innan. Vet inte hur jag ska forklara det, det maste upplevas och det ska handa. :) Sa calobra, ¿Nagon av er som kanske har vart dar?? Mangar genom berg for att komma till det mysiga stallet. Bilder kommer som sagt. Suger att jag inte har nagon kamera, en orsak till att jag maste tillbaka ;) Har fatt ledig sondag till onsdag formiddag och da aker jag till magaluf och halsar pa och fesyar av mej lite. Familjen kommer och hamtar mej onsdag da de blir en dag pa vattenlandet dar :) Huset vi bori ar ocksa helt underbart, bilder och mer beskrivning kommer. Kan irnte saga mer an att jaf trivs och alskar alla dessa underbara stallen. De lovade mej att jag skulle fa se de finaste stallena pa on innan vi akte och jag ar redan mer an nojd. Hoppas ni har det bra!! Nu ar det dags att rora pa sig. ¡Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0