Klädvisning

Orkade inte ta på mig kläderna och ta kort men har iaf tagit lite snabba, suddiga och dåliga bilder med mobilen så ni har en liten aning om vad jag kommer gå omkring i i sommar! 


Linnen i olika färger, längst till höger är ett rosa


Gul tunn jacka, ville haft den i en härlig orange färg men de fanns inte så fick bli denna härliga!


Urskön t-shirt 


Mysshorts


Shortsdress som också den är hur skön som helst och älskar färgen


Stensköna brallor med assköna mönster!


Närmare titt på mönstren


Vit härlig t-shirt


Ny väska igen, jag vet det är pärlor på men tänkte kanske som ny lite strandväska då den jag har nu ser för risig ut alltså!

Ja, det var lite av de nya sakerna och jag är så nöjd :) Får se om man hittar något på Mallorca med kanske, vem vet! 



Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Den är äkta :) Och storstadslivet funkar utmärkt, trivs som fisken! Hur går allt för dig? :))

2011-07-03 @ 00:53:30
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0