Kung-fu panda 2

Igår gjorde vi absolut ingenting! Herregud va sega vi va. Efter vattenkriget käkade vi sedan sov vi siesta och slappade framför tv:n innan M och jag tog med oss barnen till lekparken en snabbis innan R, I och jag drog på bio. Kung-fu panda 2. Inte för att jag har sett ettan men tkr om att gå på bio i Spanien. Visst att den va på spanska men va gör de liksom? haha

Kommer man senare efter att filmen har börjat här så går man in med en som jobbar som lyser med en liten ficklampa så man ser vart man kan gå för det är verkligen mörkt. Det är mkt skona stolar och mkt plats vid benen! Här i Aguilas har de åtta salar, åtta!! Herregud. De har mugghållare och allt sånt med, kanonbra! Mkt härligare att gå på bio här :)

Synd att de inte har engelska filmer en gång i veckan som de hade i Puerto Banus. Men så äre! Funkar på spanska, är så himla van nu men ändå. Skönt att kunna se en film och inte behöva tänka så extremt mkt haha. Eller vara så himla koncentrerad. 

Idag har jag plockat och städat ordentligt på I:s rum och det är så fint nu. Ska försöka få henne att plocka undan efter sig nu, får se hur de kommer gå. Denna vecka har vi ganska mkt att stå i inför bröllopet med kläder och hår och grejer så ikväll eller imorn tar jag med I till frisören och hoppas på en tid direkt och så ska jag också hinna dit och göra något med min slitna kaluffs. 

Nu: SIESTA! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0