Mallorca

Blev väckt i morse för M ville få lite gjort med packning och grejer så hon undrade om jag kunde ta med I till stranden ett tag så vi drog oss neråt några timmar och nu är vi nyduschade och ska snart käka. Nu är allt klart, ska bara ta på mig kläderna jag ska åka i sen runt fem drar vi oss.

Ska bli så himla skönt att få komma iväg ett tag och se lite annat och så. kul kul :) Får se hur det är med internet där nere om vi inget har och jag inte orkar ta tag i det så blir lite dött här ett tag nu. Är borta två veckor så kommer hem i början av aug igen. 

Ha de bra där hemma. Kommer komma lite tidsinställda inlägg under veckorna iaf ska jag försöka se till. 


Bild från förra sommaren på Mallorca. Ska bli skönt att komma till finare vatten och det nu :)



Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Det låter fint :) Vilken fin bild!

2011-07-19 @ 17:34:32
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: nicole

hääärlig bild! :)

2011-07-28 @ 12:20:45
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0