Mysig och lugn kväll

Satte mig ute och fortsatte läsa i min bok (som jag nu läst klart). Skönk ner skönt i den skönaste solstolen med fötterna på en annan och satt där i typ två timmar innan familjen kom hem för snart en timme sedan. Helt underbart, varmt, skönt och hur tyst som helst. Skön dag, har verkligen fått vila upp mig känner jag och de behövs ibland, iaf nu när det snart väntas två veckor med familjen dygnet runt typ!

Nu ligger jag i min säng och satt fläkten på högvarv ett tag för att svalka ner mitt rum lite för snart släcker jag och kryper ner under påslakanet. Imorn står det tvättning och packning på schemat!

Buenas noches!


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Tack söta du, vad glad jag blir! Självklart kan jag göra det någon dag :) Har du någon tatuering? Kram

2011-07-18 @ 09:51:05
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0