Nattgäst

så himla mysigt haha. I förrgår när jag skulle gå och lägga mig och kommer in i mitt rum håller jag på att skrika ihälj mig typ så rädd blev jag när de såg att de låg någon där. I hade gått in och lagt sig i mitten av min säng så det var bara till att flytta och fixa lite och krypa ner bredvid. 

Shit, va så rädd att hon skulle flyga ner från sängen för hon rörde sig verkligen HELA tiden hit och dit och hostade och gnislade tänder som jag aldrig hört någon gnisla tänder alltså. Fan va äckligt! Till slut efter några timmar hör jag hur hon flyger ner på golvet och börjar gråta så de va bara att dra upp henne och lägga täcket på golvet nedanför ifall de skulle hända igen men sen vaknar vi på morgonen och då säger hon va skönt att sova där. 

Igår när hon skulle gå och lägga sig frågade hon om hon fick sova i min säng så har sovit med henne inatt också haha. Det lär väl inte va sista gången heller skulle jag tro ;) Men de gör absolut inget alls!

Har hämtat fläkten i källaren nu så har den på mitt rum så himla skönt. 

Igårkväll var vi på tivolit nere vid hamnen en sväng. Men nej, nu har jag inte tid att sitta här med, ska ta med mig min bok och sätta mig ute i solen och läsa lite. Det var ett tag sedan så börjar tappa färgen nu och de funkar ju inte ;) Passa på A sover och I leker så bra själv men antar att det lär sluta med att vi står ute på terrassen i vattenslangen haha. Skönt! I aug efter Mallis är de vi som köper pool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0