Pannkakor

Det var verkligen länge sedan jag åt pannkakor och va gott de va och va kul vi hade när vi gjorde dom. Jag stod och blandade samman allt tillsammans med I och sedan var det dags att steka och jag kastade upp dom i lufte och fångade dom och vi lekte och hade oss. Glass, hallonsylt och banan - mumsigt värre!

I är inte så förtjust i pannkakor har M sagt och jag tänkte herregud nu kommer hon bara vilja ha glass med men nej då hon bara Sofia det här är jättegott! Så de va tur det :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att M ska komma hem från jobbet så jag kan få sova lite siesta innan vi säkert ska handla lite och sedan hitta på någon på kvällen, pool, stranden eller tivoli. Får se va de blir.

Ska försöka få in bilderna från helgen ikväll eller imorn också hade jag tänkt. Ha de bra! Fortfarande inte kommit något regn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0