Present

M var i Lorca idag med A och skulle pröva sin klänning och greja inför bröllopet som är om ett par dagar. Under tiden va jag med I och några av hennes kompisar på stranden på ett jättemysigt ställe! Synd att man måste åka bil dit annars hade jag vart där varje dag kan jag lova er. Så mysigt och så underbar botten! I va i vattnet hela tiden, fyra timmar haha. Havet är verkligen varmt nu med! Snacka om att man inte svalkar sig. 

Bra dag iaf! M fick klart allt med sin klänning och skulle hämta den på fredag sa hon. Jag hoppade in en snabbis i duschen och sköljde av mig att salt och all sand och när jag kommer ut ligger det en jättefin blommig klänning på min säng och jag skriker, åh va fin är de den klänningen. Trodde de va hennes, men sen tänkte jag skojade hon bara med mej då och sa att hon skulle hämta den på fredag, men varför skulle hon göra det liksom?

Hon bara vi har köpt den till dej idag! Om du tkr om den och kan ha den! Så jag prövade den och gick precis att få ihop så nu blire inget onyttigt fram till helgen för då kommer jag inte i den haha. Bild kommer under morgondagen! Jättefin verkligen :) 

Nu är jag grymt trött, ska käka middag sen sova! 

Drog en kommentar förut i bilen på väg till stranden som de skrattar åt här hemma. Jag har börjat med siesta och sover typ minst en timme varje dag verkligen, så jäkla skönt men idag när jag satt i bilen sa jag: Shit, jag har ju inte hunnit med min siesta idag och så blundade jag några minuter! Därför jag är grymt trött nu och så har det vart full rulle hela dagen med fix och trix.



Kommentarer
Postat av: ttilda♥

haha naaa, de mesta har nog tyvärr försvunnit , skulle nog lära mig mer om jag var dig, i spanien med människor som faktiskt pratar det ;D jajjamen! samma här! kram

2011-07-05 @ 22:35:28
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0