Rea och strandbesök

Gårdagens kväll blev kanoners! Sen middag runt elva någon gång och då var det maskar som låg på min tallrik såg de ut som men det var tydligen inte ålar för de va för små för det men det var rester av massa olika fiskar/miniålar typ och shit va gott det va haha. Smakade typ som spaghetti när de slank ner haha.

Till de snäckor och vin :) Mumsigt. Hur kan tre personer bli berusade på två flakskor vin??? De undrar vi, snacka om att några är orutinerade haha. Trevligt vare iaf. Satte uppe några timmar och sedan blev de sängen.

Va upp halv nio idag för att åka med M till köpcentret och kolla om jag hittade någe på rean och om jag gjorde det eller??? Vad jag älskar att shoppa och älskar färger just nu känner jag ju. Fick med mig några linnen i olika färger, tröja, smycken m.m. och IDA håll i hatten - köpte med mej ett par älsklingsbrallor hem också även att de inte fanns i den storleken jag ville ha. Va bara tvungen, de va ju rea ;)

Tänkte på en sak när jag gick där och tittade bland allt fint som fanns att hemma i Sverige om man ska köpa ett vanligt baslinne kostar de om jag inte kommer ihåg helt fel ca 100-130 kr, de va så för några år sedan, vet inte när jag köpte någe senast i Sverige men iaf. Här i Spanien får man ett baslinne för 20-30 kr. Lite skillnad! 

Aja, ska försöka ta lite kort på kläderna med min sugiga mobilkamera så ni får se lite kanske. Efter gick jag hem bytte om till bikini, hämtade I och gick ner till stranden och badade - skönt.

Nu har vi precis käkat mat och det är nu dags för siesta och JA, jag har börjat med siesta men mina blir väldigt långa, somnar och vaknar 1,5-2 timmar senare haha. Men va skönt det är och man behöver det verkligen i denna värme! Så godnatt ett tag, efter jag satt på mig hörlurarna med lite musik somnar jag på direkten! 



Kommentarer
Postat av: ttilda♥

hejsan!

åh, tack sötnos :)

nejnej, jag var i spanien på semester bara :) nej men syster var i spanien i ungefär en månad (: bor du i spanien eller?

tack detsamma! kram

2011-07-02 @ 19:18:22
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0