Sliten tjej

Ja, efter mina tre dagar i magaluf med massa fest ar jag typ inte levande idag. Familjen hamtade mig runt halv ett och da drog vi till aqualand, jag satt mest och mos med A men nagot dopp blev det med. Sovit ca 10 timmar pa dessa tre natter sa nu ska jag duscha och njuta av renheten hahaha, bor man med tre killar ar det ju iaf inte rent kan jag lova er. Sedan tar jag och I med oss dvd upp pa tredje vaningen och sover i stora sangen sa far foraldrarna sova nere i vara sangar i natt. Later kanoners tkr jag. Mer uppdatering kommer i slutet av nasta vecka nar vi ar hemma igen. Karatefylla, norskar, blamarken, bulor, myggbett (de traditionella, skitstora som alla far i magaluf) och mkt mer inneholl dessa storda dagar men va kul. Nu sager jag snart godnatt. Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: michaela

jodå det är bra, hur är det själv? det har faktiskt funkat bra, varit själv i 2 veckor men nästa vecka är min sista jobbvecka! så himla skönt ska det bli!! jättebra har det inte varit så har inte varit så jobbigt att jobba, men nu denna vecka är det fint och då suger det att behöva sitta inne.

puss

2011-08-03 @ 19:55:11
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0