Sol, sol och sol

Varje dag, dag in och dag ut! Alltid sol.... nästan iaf! Men jag klagar då inte! haha.

Igår kväll blev det strandbesök och bad för hela slanten inte R då såklart men han jobbade ju men vi andra mös på stranden, åt vattenmelon och grejade :) Härligt! Tog en glass på vägen hem och sedan bänkade vi oss framför tv och följde några serier fram till 01 typ. 

Nu är frukosten i magen, A ligger och sover (förhoppningsvis ett tag till) och I kollar på tv. Därför passar jag på att slappa lite, ska byta om till bikini och gå ut och sätta mig och läsa lite idag med tror jag. Var så himla skönt igår!

Idag är de fredag och halva juli har redan gått, det är helt sjukt verkligen va fort det går! I helgen är de väl dags att börja tvätta och fixa lite smått för på måndag är de jag som packar resväskan ytterligare än gång. Fast nu var det ett tag sedan så de ska bli kul :)

Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0