Torsdag den 7 juli 2011

Har tänkt på en grej. I början när jag kom hit och tittade på tv var de ju inge kul för jag fattade typ inget alls för de går så fort och man måste verkligen tänka så himla mkt. Nu kan jag sitta och kolla på spanska filmer och förstå väldigt mkt. För någon dag sedan hittade jag en film på tv:n och när R efter ett tag säger går de inte få talet på engelska eller? (Jag byter ofta till eng tal när de går). Jag bara jo, men det är på eng. Han bara jaha, tkt det lät som spanska. Och efter ett tag när jag tänker efter börjar jag skratta och säger det är ju visst på spanska, hur kan jag inte ha märkt de??? Såg halva filmen på spanska och halva på engelska. 

En till grej jag blev sugen på för några dagar sedan när jag låg och var på väg att somna. När jag kommer hem någon gång i vår ska jag ta med mej någon/några som är sugna på att åka utomlands och så ska vi åka upp till Gbg eller Sthlm utan att veta vart man ska men vi har packat resväska och är redo att åka på semester en vecka. Sitter och kollar sista minuten och så kommer man ju hitta något skitbilligt. Fan va bra ju?! Så är du sugen, hör av dej ;)

Nu ska jag ta på mig min klänning igen och ta kort och se om ni kan få se hur den ser ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0