Tvättning och packning

Idag har jag tvättat och packat hela dagen typ. Det var länge sedan jag behövde packa resväskan nu, eller ja typ 5 månader men ändå, det är mkt för mig de senaste åren. Väskan är iaf packad och klar för avfärd. Har halva väskan tom så den blir att fylla med andra saker eller shopping haha ;)

Ikväll efter stranden och duschen ska jag måla naglarna, rött blir det idag. Imorn blir det nerpackning av det absolut sista. Sitter fortfarande och funderar på om jag ska packa ner datorn eller inte. Även om det inte finns internet så har jag min musik och allt sånt där. Får se men tror nog att den åker med.

För er som inte vet eller har missat det så åker jag med min "nya familj" till Mallorca imorn. Åker typ härifrån på eftermiddagen till Valencia och båten går så vi åker hela natten så är framme på morgonen på onsdag. kul kul :)


Barnens kläder som jag lagt fram och förberett


Och min resväska är redo för Mallis



Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Vad roligt att åka till Mallis :) Jasså vad ska du tatuera för något då? Kram

2011-07-18 @ 20:56:24
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0