Värmerekord på ingång

De sa dom igår så får se om än så länge tror jag på det för shit, har vart ute lite idag och det är då inte kallt. Precis duschat av mig i slangen utanför. Nyss hemkommen från frisören med I, de tog 20 min och kostade 7 euro. Snacka om billigt eller. Jag skulle fixat mitt ikväll men eftersom det är så bra väder idag så har jag bestämt träff med en av I:s kompisar vid havet en bit bort så åker med M efter jobbet dit innan hon åker till Lorca och köper klänning inför bröllopet.

Bokade om min tid och de fanns ingen förrän fredag så fredagmorgon är det dags och blir de inge bra med färgen så är de lite jobbigt då blire att färga hela håret mörkt på fredagkväll. Men de ska nog bli bra, kan väl inte bli sämre än vad det är nu känns det som haha. 

Testade klänning och lite idag inför bröllopet och jag får nog ta min svarta och de blomiga skorna tror jag, blir nog för varmt annars och så lite smycken och lockigt hår till det så är jag nog redo skulle jag tro. Får se va M säger om det idag. 

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att börja laga maten som idag är herrgårdskyckling för det ble en favorit här förra gången jag gjorde det! Mums! 


Kommentarer
Postat av: ttilda♥

nähe okej!^^ pluggat i tre år ja och ska fortsätta i tre år på gymnasiet, haha ^^ men bra att du har börjat! de är ju askul :D kram

2011-07-05 @ 21:09:00
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0